Klantmanager WMO

Eindhoven
32-36 uur
HBO

Ben jij de verbindende schakel die inwoners helpt om zo zelfstandig mogelijk te blijven wonen? Als Klantmanager Wmo maak jij het verschil

JS Consultancy – Opdrachten bij verschillende gemeenten en overheidsinstanties
Per z.s.m.
32-36 uren
Vaste functie
Solliciteer nu
Sluit over 82 dagen
W&S-professionals-2

Als Klantmanager Wmo bij JS Consultancy krijg je de kans om jouw expertise in te zetten voor diverse gemeenten in Nederland. Je behandelt uiteenlopende hulpvragen van inwoners op het gebied van maatschappelijke ondersteuning. Of het nu gaat om huishoudelijke hulp, begeleiding, beschermd wonen of ondersteuning bij zelfstandig functioneren: jij weet precies hoe je deze aanvragen zorgvuldig en doelgericht afhandelt. Je werkt nauw samen met collega’s van zorg, welzijn, werk & inkomen en externe ketenpartners, waarbij je fungeert als regisseur van het traject. Zo zorg je ervoor dat de dienstverlening aan de inwoner optimaal verloopt.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
• Beheren van je eigen caseload en voeren van intake- en keukentafelgesprekken met inwoners.
• Beoordelen van aanvragen voor Wmo-voorzieningen zoals huishoudelijke hulp, begeleiding en woningaanpassingen.
• Opstellen en bewaken van ondersteuningsplannen op maat.
• Toepassen van wet- en regelgeving zoals de Wmo 2015 en Jeugdwet.
• Samenwerken met interne en externe partners voor een integrale aanpak.
• Registreren, rapporteren en beschikken in gemeentelijke systemen

Wat wij vragen

• Afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in SJD, Social Work of Rechten;
• Aantoonbare ervaring als klantmanager binnen het sociaal domein (inkomen, re-integratie of participatie);
• Kennis van relevante wet- en regelgeving (o.a. Participatiewet, IOAW, BBZ);
• Ervaring met gemeentelijke systemen zoals GWS4all, Suite, Civision of RAAK;
• Sterke communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding;
• Analytisch, besluitvaardig en oog voor zowel wetgeving als de menselijke maat;

Wat wij bieden

Wij kunnen je inzetten op basis van een detacheringsconstructie: in vaste dienst bij ons.

Naast een persoonlijke benadering, horen bij een detacheringsconstructie in een dienstverband bij JS consultancy, goede arbeidsvoorwaarden. Hierbij kan je denken aan:
• Aantrekkelijke salariëring conform cao opdrachtgever afhankelijk van jouw opleiding en ervaring en op basis van een 36-urige werkweek;
• Vakantiegeld van 8,33% en een aantrekkelijke eindejaaruitkering;
• Pensioenregeling bij StiPP. Het 1e jaar nemen wij voor onze rekening;
• Aanvullende relevante opleidingen en trainingen passend bij jouw ambities met een opleidingsbudget van €5000;
• Intervisie, coaching en periodieke kennissessies over actuele thema’s in het werkveld;
• Toegang tot het unieke netwerk van JS consultancy;
• Laptop en een telefoon (die je ook privé mag gebruiken);
• Reiskostenvergoeding, NS Businesskaart of, afhankelijk van je reistijd, de mogelijkheid tot een leaseauto!);
• En natuurlijk een gezellige groep collega’s en regelmatig leuke bijeenkomsten en borrels.

JS consultancy is de carrièrepartner van professionals en managers voor de publieke zaak. Bij ons werk je aan jezelf én aan oplossingen voor de belangrijkste uitdagingen in onze samenleving. Maatschappelijk resultaat. Samen met jou maken we het waar.

Sollicitatieprocedure

Enthousiast geworden? Deze procedure heeft een korte looptijd, daarom ontvangen we graag z.s.m. je cv en korte motivatie via onderstaande sollicitatiebutton.

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met onze recruiter Naomi Broeders via naomibroeders@jsconsultancy.nl of via 06 15 60 32 19

Solliciteer nu
Sluit over 82 dagen

Solliciteer op deze vacature

1. E-mailadres

We controleren of je al in ons systeem staat, dan hoef je geen NAW gegevens meer in te vullen.

2. Persoonsgegevens
3. CV en motivatiebrief

De toegestane bestandtypes voor het uploaden van je CV en motivatiebrief zijn: Word (.doc of .docx), PDF (.pdf) en Excel (.xls of .xlsx)